Kocyk minky dla maluszka

22:25:00

Witajcie Kochani!
Dziś za oknem pojawiły się pierwsze oznaki zbliżającej się zimy. W końcu poprószyło śniegiem. Miejmy nadzieję, iż zanim nadejdą święta bożego narodzenia, wszędzie zrobi się biało i bardzo nastrojowo. 
Z uwagi, iż pogoda sprzyja spędzaniu wieczorów w ciepłym domu, postanowiłam właśnie jeden taki wieczór poświęcić na uszycie kocyka. Będzie to prezent dla małego bobasa, który już niebawem (dokładnie w styczniu) zawita na tym świecie. 
Więc tak, jak napisałam wcześniej, zakupiłam materiały, stworzyłam projekt i zabrałam się do szycia. Po spędzonych dwóch godzinach przy maszynie wyszło mi takie oto cudo. Wymiary ok. 70 cm x 80 cm. Z jednej strony w całości polar minky w kolorze srebrnym, z drugiej strony polar i bawełna. Kocyk wypełniony jest cieniutkim wkładem z polaru.
Mam nadzieje, że się spodoba. 








 Trzymajcie się cieplutko ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękny :) Lubię takie kolorowe i milusińskie kocyki :)) Świetny pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Tu chętnie zaglądam

Flickr Images

Subscribe