Poduchy

14:10:00

Witajcie Kochani.
Chciałam pochwalić się poduchami, których szycie w ostatnim czasie pochłaniało resztki mojego wolnego czasu. Wykonałam je na zamówienie dla Pani Ewy. Użyte materiały to surówka lniana (którą bardzo lubię) oraz tkanina drukowana w tzw. wzór damasceński. Z poduszek jestem bardzo zadowolona, bez wątpienia pięknie będą wyglądać w eleganckich, tradycyjnych wnętrzach.
Od razu zdradzę, że z pozostałych resztek tkaniny damask szyję jeszcze jedną rzecz, ale o tym innym razem ;)

Mam nadzieję, że Wam drodzy czytelnicy również się spodobają. Ściskam mocno ;)

 





You Might Also Like

17 komentarze

  1. Piękne!
    Pozdrawiam niedzielnie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te wzory :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się bardzo podobają ;)

      Usuń
  3. Poduszki piękne, starannie wykończone, pozdrawiam ciepło, Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Wspaniały ten materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Wzorzyste materiały ładnie komponują się z lnem, który pasuje zarówno do tradycyjnych jak i nowoczesnych wnętrz ;)

      Usuń
  5. Fantastyczne poduszki !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne poduszki, wspaniała dekoracja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Z uwagi, iż szyłam je dla kogoś na zamówienie bardzo się denerwowałam czy sprostam oczekiwaniom. Ale wiem, że się spodobały. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Świetne są te poduszki! Jestem fanką stylu nowoczesnego, ale szanuję piękne klasyczne wnętrza. Takie poduchy na pewno wpisały się idealnie. Piękne, łagodne zestawienie materiałów i ten ścieg! Wszystko pięknie przemyślane :)

    OdpowiedzUsuń

Tu chętnie zaglądam

Flickr Images

Subscribe