Pasiak ;)

21:45:00

Witajcie!
Wiem, że coś się tu nie zgadza, bo nazwa bloga sugeruje, że powinnam szyć różne "stworki, potworki", a tu znowu poduszka ;)
Jednak nie mogę się powstrzymać od szycia poduszek, poszewek itp. W dzieciństwie marzyłam, aby w moim osobistym pokoju znajdowało się pełno poduszek. Często szyłam ręcznie poduszeczki i wypychałam skrawkami materiału.
Dziś mam to szczęście, że mogę uszyć sobie nieograniczoną ilość poduszek i to z przeróżnych materiałów... ;)
Dlatego też przedstawiam poszewkę w pasy beżowo - czarne z naszytymi guziczkami, wymiary 50 cm x 50 cm.  Zagościła na stałe w moim małym saloniku ;)

 




You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ładną poduchę uszyłaś :) świetny jest ten beżowy materiał!
    ps. ja też bardzo lubię szyć poduszki ;)
    pozdrawiam Dżasta

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) taka nietypowa! Gratuluję pomysłu :)
    Miłego dnia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystałam skrawki materiału, które pozostały mi po poprzednich poduszkach, a guziczki wyszły przypadkiem ;)

      Usuń
  3. śliczna! tez kocham poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszystkie kobietki je kochają...

      Usuń
  4. Poduszka jest świetna. Użyłaś bardzo ładnych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Widzę, że ty też już kilka ślicznych poduszek wykonałaś ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  6. Kto nie kocha poduszek... ;) Ta wyszła Ci pięknie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna poducha taka trochę glamour :)
    Ja też zawsze marzyłam o dużej ilości poduszek :) no i ostatnio mój mąż do mnie mówi, że niedługo nie będzie miejsca na łóżku i nie będzie się miał gdzie położyć hhehe
    zapraszam do siebie w odwiedziny i na moje 1Candy http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u mnie całe łóżko w sypialni założone poduszkami i przed snem musimy to wszystko ściągać i układać na podłodze ;) Ale trudno, jak już uszyłam to muszą zostać ;)

      Usuń
  8. Prześliczna poducha! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajna poduszeczka, super jest tak realizować dziecięce marzenia i pasje, ja uwielbiałam szyć ubranka dla lalek i robótki na drutach/szydełku i też w miarę możliwości do dziś to realizuję :) Pozdrawiam i zapraszam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w dzieciństwie próbowałam robótek na drutach. A ubranka dla lalek szyłam bardzo często ;)

      Usuń

Tu chętnie zaglądam

Flickr Images

Subscribe