Króliczek prawie Wielkanocny ;)

22:23:00

Witajcie kochani!
Przeglądając setki blogów w internecie "zachorowałam" na króliczka Tilda. Kilka razy przymierzałam się nawet do zakupu ;) Prawdę mówiąc, to uszycie takiego stworka wydawało mi się bardzo trudne i pracochłonne. 
Dlatego też ogromnie się cieszę, że zdobyłam się w końcu na odwagę i poświęciłam ubiegły weekend dla mojego pierwszego, wymarzonego króliczka Tilda. Teraz mogę szczerze przyznać, że posiadając wykroje dostępne w sieci i materiał w jednolitym kolorze, można bardzo łatwo uszyć takie malutkie cudo. Problem pojawił się z doszyciem dwóch łapek, muszę jeszcze popracować nad techniką.
Największą radość dostarcza ubranie króliczka tj. wymyślenie sukieneczki lub spodni i ozdobnie ich zgodnie z upodobaniami. Ja myślałam bardzo długo nad projektem sukienki... ;)
Kochani mam nadzieję, że mój nowy stworek przypadnie Wam do gustu. 
Ściskam mocno ;* 

  

Króliczek został uszyty z białego polaru, wypchany wkładem poduszkowym. Ubranko uszyłam z moich ulubionych tkanin w kropeczki. Sukienka ma wszytą gumkę, dzięki której ładnie się układa oraz posiada szelki wykonane ze sznurka wyciągniętego na przód sukienki i zawiązanego w kokardę.






You Might Also Like

23 komentarze

  1. Bardzo ładnie wyszedł! Podziwiam umiejętności!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny słodziak :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza króliczka, uwielbiam takie kolorki sukieneczki, świetna robota ! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyłam sukienkę, bo bałam się trochę spodni. Cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  4. Cudny króliczek :) Obstawiam, że przepadniesz teraz w tildowym świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już mam ochotę na następnego królika. Szyje się je całkiem szybko, wiec z niecierpliwością czekam do weekendu i wyciągam maszynę ;)

      Usuń
  5. Brawo! Piękna królisia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jaka piękna panieneczka króliczkowa :). Strój również śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z sukieneczki jestem bardzo zadowolona, z uwagi iż sama wymyśliłam krój i kolor ;)

      Usuń
  7. Śliczny :) Ja też niedawno miałam swój debiut z królikiem typu tilda i maileg. I również za pierwszym razem wykorzystałam polar, bo wydawało mi się, że materiał jest bardziej elastyczny i łatwiej będzie mi wywracać ciałko królika, ciekawe jak pójdzie z innego rodzaju materiałem. Strój wyszedł Ci przepiękny, ja wciąż mam problemy z kreacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wyszły Twoje króliki. Już oglądałam. Nie wiem co chcesz od swoich kreacji, mnie się bardzo podobają, szczególnie spodenki ogrodniczki ;)

      Usuń
  8. Jest świetny! I bardzo modnie ubrany :) Mam nadzieje że będą kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję już wykonanie kolejnych. Muszę tylko znaleźć trochę wolnego czasu ;)

      Usuń
  9. Prześliczny. Nawet uszy pasują mu do sukienki :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Tu chętnie zaglądam

Flickr Images

Subscribe